مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری هشتمین کارگاه «اولین مدرسه کشوری پژوهش در آموزش»

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان هشتمین کارگاه «مدرسه کشوری پژوهش در آموزش» دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع «معرفی مجلات حوزه علوم پزشکی» روز شنبه ۲۷ مرداد 1403 ساعت 16به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار شد.
دکتر محبوبه مافی نژاد، دانشیار آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ابتدا به بیان نکات کلیدی انتخاب ژورنال مناسب برای انتشار پژوهش پرداخت؛ و از انتشار ژورنال ها به عنوان نوعی صنعت رقابتی یاد کرد. وی ضمن تشریح فاکتورهای کلیدی انتخاب ژورنال، به ابزارهای جست و جوی ژورنال مناسب و نحوه کار با آنها اشاره کرد.
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران، ژورنال های مهم حوزه آموزش پزشکی را به چندین دسته طبقه بندی کرد و بر اساس روند ژورنال، سبک ژورنال، شانس چاپ مقاله و ... به دانشجویان پیشنهاداتی داد. وی ضمن معرفی مجلات آموزشی رشته های خاص و مجلات بالینی برای آشنایی با مباحث پایه و ترندها به کتب مرجع حوزه آموزش علوم پزشکی اشاره کرد.
همچنین در پایان هر بخش با مشارکت دانشجویان از مباحث جمع بندی به عمل آمد و در انتهای جلسه ضمن پاسخ گویی به سوالات، از شرکت کنندگان برای انتقال تجاربشان در این حوزه دعوت شد.

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings