دومین روز از نشست های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن پزشکی اروپا در سال 1401(AMEE 2022)
به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، واحد امور بین الملل: دومین نشست از مجموعه نشست های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن آموزش پزشکی اروپا در سال 1401 AMEE 2022 با هدف آشنایی با آخرین تحولات بین المللی در حیطه آموزش پزشکی، فرصت به اشتراک گذاری تجربه های مختلف و بازاندیشی بر آن جهت ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی در روز سه شنبه مورخ 4 بهمن ماه 1401 از ساعت 9:00 تا 15:30 به صورت حضوری در سالن طبقه نهم ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا دکتر مریم علیزاده، مدیر واحد امور بین الملل مرکز مطالعات و توسعه آموزش ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان به معرفی اعضای پنل، پرداخت سپس اعضای پنل دکتر ابوالفضل گلستانی، دکتر رقیه گندمکار، دکتر آرش میر محمد صادقی به ارائه، نقد و بررسی نکات کلیدی نشست با موضوع برنامه ریزی، پشتکار، اجرا و حفظ رویکرد برنامه ای و ارزیابی در فرهنگ های سنتی دانشگاه با عنوان
Planning, patience, and perseverance – implementing and sustaining a programmatic approach to assessment in traditional university cultures
پرداختند. در ادامه این نشست سمپوزیوم با موضوع ارزیابی در دوره تحصیلات تکمیلی با عنوان
Assessment in Postgraduate training: from roadblocks to learning support
با حضور پنل ها دکتر محبوبه مافی نژاد، دکتر بهار اله وردی و دکتر مریم نسیمی ارائه شد.
در پایان این نشست، با حضور پنل ها دکتر عظیم میرزازاده، دکتر نسیم خواجوی، دکتر مریم علیزاده و دکتر الهه محمدی موضوع حمایت از مربیان مبتدی با سمپوزیوم به عنوان
Snakes & Ladders: Supporting Early-Career Educators Lisa-Jayne Edwards, Jamie Fisher, Jamie Read, Julie Browne
را ارائه دادند.
ارسال نظر