برنامه های روز نخست بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
صبح نخستین روز بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با برگزاری 8 کارگاه و یک دوره 8ساعتی با تمرکز بر آموزش علوم پزشکی روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1402 آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، عناوین این کارگاه ها که در سالن های همایش رازی و سالن های کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شدند به شرح ذیل است:
کارگاه شماره 1:
کارگاه best practices in distance education after the pandemic که با حضور اساتید بین المللی و به زبان انگلیسی در سالن یاسینی برگزار شد.
کارگاه شماره 2:
نحوه طراحی آزمون ویژگی های کلیدی برای گروه های بالینی ، یکی از آزمون های استعداد بالینی است که در آزمون بورد استفاده میشود و هدف این کارگاه این بود که شرکت کنندگان با استاندارد های طراحی آزمون آشنا شوند.
کارگاه شماره 3:
منتورشیپ بهزیستی فراگیران، در این کارگاه 4تا گام در یک سال آموزشی توضیح داده شد. گام اول آشنایی با منتور و منتی، گام دوم هدف گزینی ، گام سوم رسیدن به اهداف ، گام چهارم پایان بخش رابطه
این کارگاه با موضوع منتورشیب به شکل جامع و اداره گام های اجرایی در خصوص نحوه اجرای بهینه آن در گروه های بالینی برگزار شد
کارگاه شماره 4: چگونه یک برنامه درسی مبتنی بر ترجیحات یادگیری دانشجویان نسل z تدوین کنیم؟
این کارگاه با اهداف آشنایی با ویژگی های نسل z ،مفهوم شکاف نسلی و انواع طبقات نسلی و روش های یادگیری بر اساس ویژگی های شخصیتی نسل z برگزار شد .
کارگاه شماره 5: طراحی و مدیریت محیط های یادگیری بالینی برای اجرای آموزش بالینی موثر برگزار شد
کارگاه شماره 6: آسکی مجازی طراحی، اجرا و چشم انداز اینده برگزار شد و در این کارگاه در خصوص چگونگی طراحی یک ازمون آسکی و نحوه برگزاری آن توضیح داده شد و در مورد بیمارنما و نحوه به کارگیری آن در آزمون ها نکاتی بیان شد.
کارگاه شماره 7: آشنایی با اصول طراحی اپلیکیشن های آموزشی و سلامت و تولید یک اپلیکیشن با موضوع طراحی اپلیکیشن های آموزشی برگزار شد.
کارگاه شماره 8: آشنایی با تعاملات بین حرفه ای با طعم بازی، به بررسی موضوع تعاملات بین حرفه ای پرداخت که در نهایت با بازی مافیای علوم پزشکی خاتمه پیدا کرد.
ارسال نظر