• 22 آبان 1403

مقالات پذیرفته شده

مقالات پذیرفته شده به عنوان سخنرانی کوتاه

   ● طراحی، اجرا و ارزیابی آموزش به شیوه بازی‌وارسازی به شیوه مبتنی بر تیم بر یادگیری و رضایت دانشجویان پزشکی (لیدا جراحی)

   ● اتاق فرار به عنوان رویکردی مناسب برای ارزیابی آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با مفهوم “آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد” (آروین میرشاهی، علی خانی پور کنچا، سوگل کیوانپور، آرمان اصغری، ارسلان قهاری، محبوبه مافی نژاد، مریم کرباسی مطلق)

   ● بازی جدی مبتنی بر آزمون BT_NURSE: یک نمونه موفق از بازی‌وارسازی در آموزش پرستاری (علی رزاق‌پور، زهرا طاهری-ازبرمی، فاطمه جعفرآقایی، مه‌سیما حسنی)

   ● تجربه ای نوین از طراحی، پیاده سازی و ارزشیابی «اتاق فرار» در آموزش مدیریت زخم های فشاری برای دانشجویان پرستاری (مژگان لطفی، حدیثه تبریزی، فاطمه پارسای بناب، فاطمه رادی ماهر)

   ● پانتومیم رویکردی نوین در آموزش پرستاری کودکان در دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی ( فاطمه ابراهیم پور، منیژه نوریان، مریم ورزش نژاد)

   ● بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر بازی اتاق فرار دیجیتال بر عملکرد یادگیری دانشجویان داروسازی در درس کنترل مسمومیت و مقایسهی آن با روش تدریس سخنرانی (فاطمه شکی، رقیه ولی پور خواجه غیاثی، نوید خسروی، امین ریحانی، میلاد چهاردوری)

   ● طراحی، اجرا و ارزشیابی Mega Ludo game: گزارش یک تجربه در جهت ارزیابی دانش عمومی دانشجویان علوم پزشکی (حورا اشرفی فرد، مریم کرباسی، محبوبه مافی نژاد)

   ● بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر بازی بر مهارت‌های تفکر انتقادی، تصمیم گیری بالینی و هوش هیجانی دانشجویان دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی بندرعباس (زکیه احمدی، زهرا خادمی، راضیه بیگی بروجنی)

   ● مقایسه آموزش تفسیر رادیوگرافی به شیوه بازی‌گونه سازی بر دانش، عملکرد و رضایت دانشجویان پزشکی (دکتر زهرا کریمیان، دکتر محمد مومنی، دکتر ناهید ظریف صنایعی)

   ● مقایسهی آموزش مبتنی بر تلفیق کلاس وارونه و بازی‌وارسازی با تلفیق کلاس وارونه و تدریس سنتی در درس بارداری و زایمان بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان مامایی (منا لرکی، ناهید جهانی شوراب، زهرا هادی زاده طلاساز)

   ● طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش همکاری‌های بین حرفه ای مبتنی بر بازی وار سازی برای دانشجویان رشته‌های پزشکی و پرستاری در مقاطع بالینی (مهلا سلاجقه، آزاده روح الامینی، فاطمه کیخسروی)

   ● بررسی تاثیر میکرولرنینگ گیمیفاید بر خودکارآمدی دانشجویان پرستاری (فاطمه بهرام نژاد)

   ● تأثیر آموزش معکوس به همراه بازی وار سازی بر یادگیری و نگرش به درس (نفیسه رضائی،  فهیمه مهدی پور، مرضیه خالد نوری، شهلا نورنژاد، رضا خاکسارفرد، اکرم پاکرو)

   ● بررسی کاربرد هوش مصنوعی در  بازی‌وارسازی در آموزش پزشکی: یک مرور نظام‌مند (مریم اعلا، سوسن زرگر، شادی اسد زندی)

   ● طراحی و اجرای آموزش پروتکل زایمانی توسط اپلیکیشن با روش گیمیفیکیشن (بازی واره) و ارزشیابی تاثیر بکارگیری آن توسط دانشجویان مامایی (فرشته بهمنش، سعیده غفاری فرد، زینب غلام نیا شیروانی، حسینعلی نیک بخت، سنا نظمی)

   ● تبیین درک و نظر دانشجویان مامایی از کارآموزی بازی‌وار شده با تابلوی امتیازات، یک مطالعه کیفی (شادی ثابت قدم، پروانه رضاسلطانی، منا رهنوردی، مریم خوشبخت)

   ● ارزیابی کیفیت اپلیکیشن و بازی های آموزش اصطلاحات پزشکی مبتنی بر تلفن هوشمند با استفاده از شاخص رتبه‌بندی اپلیکیشن‌های موبایل (سیده فاطمه موسوی بایگی، ریحانه نوروزی اول، معصومه سرباز، خلیل کیمیافر)

   ● المان‌های بازی‌وارسازی در آموزش‌علوم‌پزشکی: مطالعه مروری نظام‌مند (قباد رمضانی، حمدرسول خزاعی، محمدعلی حسینی)

   ● تبیین ادراک فراگیران، اساتید و برنامه ریزان نظام آموزشی از الزامات بکارگیری راهبرد بازی‌وارسازی و تعیین پیش نیازهای اجرایی در آموزش عالی (همایون بنادرخشان)