مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش (14 مرداد ماه)

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، فرایند ثبت نام و ارسال آثار به «ششمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش»  تا روز شنبه 14 مرداد ماه سال جاری تمدید شد.
این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی آثار دانشجویی در حیطه ­های برنامه­ ریزی درسی، برنامه ریزی آموزشی، روش­ های یاددهی- یادگیری، ارزشیابی برنامه، ارزیابی دانشجو، مدیریت و رهبری آموزشی، راهنمایی و مشاوره دانشجویان، یادگیری الکترونیک و شبیه ­سازی آموزشی، بازی وار­سازی، طراحی و تولید محصولات آموزشی به منظور ارتقای کیفیت آموزش پزشکی و توسعه آن برگزار می ­­شود.
دانشجویان رشته های علوم پزشکی کلان منطقه 10 و علاقمند به حوزه توسعه آموزش می توانند آثار خود را در محورهای زیر ارسال کنند.

  1. فرایندهای توسعه آموزش
  2. مطالعات پژوهش در آموزش

همچنین لینک ثبت نام و فرم های ارسال آثار مربوط به حیطه های فرایند آموزشی و مطالعات پژوهش در آموزش و «آیین­ نامه جشنواره دانشجویی توسعه آموزش» در دسترس علاقمندان قرار دارد.
جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای آثار برگزیده ششمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش شامل دو فرایند آموزشی هر یک به مبلغ 60 میلیون ریال و یک طرح پژوهش در آموزش  به مبلغ 30 میلیون ریال است.
دانشجویان رشته مقاطع علوم پزشکی از کلان منطقه 10 که علاقمند به شرکت در این جشنواره هستند لازم است علاوه بر مطالعه دقیق آیین نامه جشنواره، موارد زیر را مدنظر قرار دهند:1- دانشجویان دکترای آموزش پزشکی، یادگیری الکترونیکی و تکنولوژی آموزشی نمی توانند پایان نامه خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند ولی در صورت انجام طرح های پژوهش در آموزش می توانند آن را برای شرکت در محور مطالعات پژوهش در آموزش ارسال کنند. 2. از پذیرش و داوری فرایندها و پژوهش هایی که در جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی در سال های پیشین برگزیده شده اند، ممانعت به عمل می آید. همچنین در صورتیکه اثر ارسالی در جشنواره حاضر حائز رتبه برتر و موفق به کسب جایزه شود، نمی توان مجدد همان اثر را برای جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی ارسال کرد.3. در صورت شرکت در جشنواره ایده های نوآورانه دانشجویی دانشگاهی/ وزارت که به معرفی ایده ها می پردازد؛ به دلیل متفاوت بودن هدف، منعی برای ارسال فرایند اجرا شده آن در جشنواره حاضر وجود ندارد.

دبیرخانه جشنواره:
دبیرخانه جشنواره با شماره تماس 88955846 (داخلی 309) و به نشانی بلوار کشاورز، خیابان نادری، خیابان حجت دوست غربی، پلاک 57، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، طبقه سوم است. همچنین علاقمندان می توانند از طریق کانال تلگرام @Students_EDC_TUMS و اینستاگرام Stu.edu.tums  واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان از کلیه اخبار مربوط به حوزه آموزش پزشکی و جشنواره ها اطلاع یابند.

.

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings