مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

اعلام زمان برگزاری کارگاه تفکر سیستمی

کارگاه تفکر سیستمی در آموزش علوم پزشکی 30 اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ به صورت حضوری در مرکز مطالعات دانشگاه و به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار می شود.

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، کارگاه تفکر سیستمی در آموزش علوم پزشکی در روز یکشنبه مورخ 30 اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت 15 تا 17 به صورت حضوری در مرکز مطالعات دانشگاه و به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار می شود.
مدرسان این کارگاه سارینا زارع (دارنده مدال طلای المپیاد آموزش پزشکی)، نسیم نادی‌ مقدم (برگزیده طرح شهید شهریاری بنیاد نخبگان) و پیام خانلری (ارگونومیست برتر جهان در سال ۲۰۲۳) هستند که راجع به علم سیستم های سلامت، تفکر سیستمی در مراقبت سلامت، مدل های سیستمی ایمنی بیمار صحبت کرده و یک مدل سیستمی برای آموزش علوم پزشکی ارائه خواهند داد.
دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در این کارگاه، در ساعات اداری به شناسه education_2000@ در تلگرام پیام دهند یا با شماره تماس 88955846 و 88955016 داخلی 309 در ارتباط باشند. شایان ذکر است به شرکت کنندگان در کل ساعت کارگاه، گواهی معتبر از مرکز مطالعات دانشگاه علوم پزشکی تهران اعطا می شود.
توضیح اینکه، کلیه برنامه ها و اخبار واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان در تلگرام این واحد با نام کاربری Students_EDC_TUMS@ و اینستاگرام واحد به شناسه @stu.edu.tums اطلاع رسانی می شود.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings