مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

15 مهر 1403 یکشنبه

افتتاحیه کنگره هفته آموزش دانشگاه

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، اولین روز از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت ۸:۰۰ به صورت هیبریدی (مجازی و حضوری) در سالن دارالفنون سازمان مرکزی آغاز شد.
 مراسم افتتاحیه کنگره هفته آموزش دانشگاه با سخنرانی دکتر علامه، معاون آموزشی دانشگاه، شروع شد. وی به نشاط آموزشی و سلامت روان برای فراگیران و اعضای هیات علمی اشاره کرد و بیان کرد که در هفته آموزش سعی بر این شده است که علاوه بر توانمندسازی دانشجویان و اعضای هیات علمی، نشاط و آموزش را از طریق تنوع بخشی به برنامه های مختلف هفته آموزش افزایش دهیم و انگیزه ها را بالا ببریم.  در ادامه دکتر علامه به اهمیت مثبت اندیشی اشاره کرد و اذعان داشت که مثبت اندیشی باعث پیشرفت می شود و در کنار توجه به مشکلات باید نکات مثبت را بهتر دید.
معاون آموزشی دانشگاه افزود برای پیشرفت حوزه آموزش در نظر داریم جلساتی را برگزار کنیم که همه به صورت آزاد در آن شرکت کنند و راهکارهای خود را برای از بین رفتن مشکلات بیان کنند و کسانی که مسئول هستند برای تصمیمی که گرفته شده توضیح دهند و از این طریق شفاف سازی اتفاق بیفتد.
دکتر علامه در ادامه برنامه های امسال هفته آموزش دانشگاه را از حیث شکل اجرا متنوع اشاره و همچنین در ادامه گروه های هدف برنامه ها را در سه حوزه مدیران، مسئولین و برنامه ریزان آموزشی، اعضای هیات علمی و دانشجویان مطرح کرد.
سپس اولین برنامه هفته آموزش در ابتدا از ساعت ۸:۱۵ تا ۹:۰۰ با عنوان سخنرانی کلیدی روند جهانی شدن و صنعت آموزش برگزار شد. در این نشست دکتر امیرحسین تکیان، عضو هیات علمی دانشگاه در خصوص صنعت آموزش در دنیا و روند جهانی شدن آموزش مطالبی را بیان کرد.لازم به توضیح است که برنامه های کنگره هفته آموزش در قالب برگزاری ۲۲ رویداد از ۱۶ اردیبهشت ماه الی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. برای دریافت برنامه کنگره هفته آموزش دانشگاه اینجا کلیک کنید.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings