مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

انتشار سالنامه آماری فعالیت های مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، به منظور حرکت در راستای تقویت اطلاع رسانی مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز در سالی که گذشت، گزارش آماری فعالیت های انجام شده توسط واحدهای مختلف این مرکز، به صورت اجمالی تنظیم و تدوین و منتشر کرد. 
علاقه مندان می توانند جهت دریافت گزارش آماری فعالیت های مرکز در سال ۱۴۰۰ اینجا کلیک کنند‌.
دکتر محبوبه مافی نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی بهروزی و شادکامی برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت ثبت و مستندات سازی فعالیت ها و اقدامات آموزشی صورت گرفته در دانشگاه تاکید کرد.
وی در ادامه اشاره کرد که ایجاد فرصت هایی برای تامل و بازاندیشی در حوزه توسعه آموزش، نقش کلیدی در رشد و پیشرفت رو به جلو دارد. دکتر مافی نژاد بر اهمیت همدلی، همراهی و مشارکت گسترده ذینفعان مختلف در راستای تقویت گسترش فرایندهای دانش پژوهی آموزشی و ثبت و نشر آن تاکید کرد و از مشارکت کلیه مدیران آموزشی، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارشناسان سخت کوش حوزه توسعه آموزش دانشگاه و به ویژه مدیران واحدها و همکاران مرکز مطالعات دانشگاه که با تعهد مثال زدنی در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، سپاسگزاری و قدردانی کرد. 
امید است که در سال ۱۴۰۱ بتوان همکاران و علاقمند بیشتری را در جامعه و خانواده بزرگ توسعه آموزش دانشگاه داشت و شاهد تغییرات مثبت و سازنده در آموزش دانشگاه بیش از پیش باشیم.
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه