مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری اولین نشست کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه در سال جاری

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، اولین جلسه هم اندیشی کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه در سال ۱۴۰۱ در روز سه شنبه مورخ سی ام فروردین ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت وبیناری و در بستر اسکای روم برگزار شد.
دکتر محبوبه مافی نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، در این نشست از اعضای کمیته دعوت کرد ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص فرایند برگزاری پنجمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش و مشارکت فعالانه در امور اجرایی، در کارگاه ها و برنامه های هفته آموزش که مصادف با زمان برگزاری این جشنواره است حضور پیدا کنند. 
سپس امیر حسین اقبال با توجه به رزومه و سابقه فعالیت در حوزه توسعه آموزش، به عنوان دبیر کمیته دانشجویی در سال جاری معرفی شد. در ادامه دکتر مریم کرباسی مطلق، معاون واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان، ضمن اشاره به یکی از مهمترین اهداف این واحد که ارائه خدمات مشاوره ای در حیطه توسعه آموزش به دانشجویان است؛ با طرح موضوع جشنواره دانشجویی در سال جاری به تقسیم وظایف با توجه به علاقه و توانمندی حاضرین در جلسه  پرداخت. همچنین مقرر شد دیگر اعضا حوزه فعالیت خود را در روند برگزاری جشنواره اعلام کنند.
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه