مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری جلسه اختتامیه بخش عملی اولین مدرسه کشوری پژوهش در آموزش

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان، در اختتامیه بخش عملی «اولین مدرسه کشوری پژوهش در آموزش» دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیدگان بخش نظری راه یافته به این مرحله، در قالب 3 گروه به ارائه پروپوزال های خود پرداختند.
پس از خوشامدگویی مهناز سادات مرتضوی، دبیر دانشجویی دوره به داوران و دانشجویان، معارفه داوران و اعضای گروه ها، ارائه دهندگان ظرف مدت 20 دقیقه به دفاع از پروپوزال تیم خود پرداختند. سپس منتور و اعضای گروه به سوالات داوران پاسخ دادند و از نظرات و پیشنهادات آنها برای اصلاح و تکمیل پروپوزال خود بهره مند شدند. همچنین مقرر شد در صورت تمایل گروه ها به اجرای پروپوزال، پس از بازبینی و نهایی سازی، با استاد مربوطه هماهنگ شود.
اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، داوران اولین مدرسه پژوهش در آموزش، دکتر نسترن مقبولی، مدیر واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان، دکتر الهه محمدی، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات آموزش پزشکی و دکتر مریم کرباسی مطلق، معاون پژوهشی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان و اسامی دانشجویان هرگروه به شرح زیر است:
گروه اول: علی ریحانیان، سروش مرادی، صدرا محبی و مریم فتح الله زاده به تسهیلگری امید قیسوندی
گروه دوم: محمد حیدری، لعیا بشارتی، مینا پاینده و الهه شعبانی به تسهیلگری سارینا زارع
گروه سوم: زهرا مالکی، صبا رهبری، زینب طباطبایی و عطا آسال به تسهیلگری دکتر شاداب بهکام
این جلسه از ساعت 14:30 تا 17:30 روز نهم مهر ماه 1403 در سالن شورای مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings