مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری دومین جلسه از بیست و چهارمین دوره یادگار

در حال برگزاری بیست و چهارمین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی) ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دومین جلسه از بیست و چهارمین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی) ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه سالجاری در سالن G6 ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در ابتدا دکتر ماندانا شیرازی، مدیر واحد توسعه راهبردهای نوین آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، ضمن بیان مبحث آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد، سناریویی را به شکل کار گروهی ارائه داد.
سپس دکتر نرگس صالح معاون دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی، مبحث اصول مهارت های ارتباط با دانشجو و همکار در نقش معلم را مطرح کرد و به سوالات و چالش ­های موجود پاسخ داد.
در ادامه دکتر رقیه گندم کار، مدیر واحد ارزشیابی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، استفاده از نظریه های یادگیری در طراحی دوره را بیان کرد.
توضیح اینکه این برنامه برای اعضای هیات علمی (علوم پایه و بالینی) در رتبه استادیاری ضروری است و بر اساس مصوبه دانشگاه، ارائه این گواهی برای ارتقای مرتبه دانشیاری و تبدیل وضعیت از تعهدات به پیمانی الزامی است.

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings