مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری دومین روز از بیست و سومین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی)

برگزاری دومین روز از بیست و سومین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی) ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دومین جلسه بیست و سومین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی) ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارشنبه مورخ ۳آبان ماه سالجاری در سالن G6 ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. در ابتدا، دکتر مریم کرباسی مطلق، عضو هیات علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، به عنوان تسهیلگر، در ابتدا کلیاتی در زمینه کاربرد آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد را بیان کردند که قرار است در این جلسه توصیح داده شود.
سپس دکتر ماندانا شیرازی مدیر واحد توسعه آموزش، بیان کردند که این مبحث به دو صورت نظری و عملی برگزار می گردد که قسمت عملی آن سناریو شواهد موجود در آموزش پزشکی می باشد. 
در ادامه دکتر رقیه گندمکار مدیر واحد ارزیابی و ارزشیابی مرکز مطالعات و توسعه آموزش رفتارگرایی در طرح دوره و استفاده از نطریه های یادگیری در طراحی دوره را بیان و نظرات اساتید حاضر را جویا شدند.
سپس دکتر نرگس صالح به اصول مهارت‌های ارتباط با دانشجو و همکار در نقش معلم اشاره کرد. وی در ادامه به سناریوی اول: ارتباط با دانشجو، مهارت‌های ارتباطی و سناریوی دوم: ارتباط با همکار اشاره کرد و از تجربیات اساتید حاضر در زمینه ارتباط با دانشجو و نظم در کلاس استفاده و تبادل نظر کردند.
 توضیح اینکه این برنامه برای اعضای هیات علمی (علوم پایه و بالینی) در رتبه استادیاری ضروری است و بر اساس مصوبه دانشگاه، ارائه این گواهی برای ارتقای مرتبه دانشیاری و تبدیل وضعیت از تعهدات به پیمانی الزامی است.

 

 
 
 
 
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings