مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

17 مهر 1403 سه شنبه

برگزاری دومین روز از سیزدهمین دوره مهارت های آموزشی پایه

به گزارش روابط عمومي مركز مطالعات و توسعه آموزش؛ سيزدهمين دوره مهارت هاي پايه ويژه اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران در كلاس تجهيز شده براي يادگيري فعال (تالار قريب) آغاز شد 
اولين و دومين روز از دوره مهارت هاي پايه ويژه اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، به همت مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه در روزهاي يكشنبه و سه شنبه مورخ 2 و 4 ديماه 1397 از ساعت 8 الي 17 در تالار قريب و با روش سخنراني تعاملي و كار گروهي برگزار شد. 
كارگاه هاي برگزار شده در روز اول شامل، طراحي آموزشي با ارائه دكتر مجتهدزاده، اصول و مباني ياددهي- يادگيري با ارائه دكتر عليزاده، سخنراني موثر با ارئه دكتر شريعتي، آموزش باليني با ارائه دكتر ميرزازاده بود. روز دوم نيز كارگاه اصول تعهد حرفه اي با ارائه دكتر جهانشير، استفاده از شواهد در تصميم گيري هاي معلم دانشگاه با ارائه دكتر معصومي، بازخورد با ارائه دكتر نجاتي صفا و نظام ارزيابي فراگير با ارائه دكتر گندمكار برگزار شد. 
هدف از برگزاري كارگاه در اين فضا، تاكيد بر حل مساله، يادگيري عميق و تعاملي، يادگيري با كمك همتايان، ايجاد جو يادگيري مشاركتي، ايجاد مهارت كار در تيم و همكاري و ايجاد سطوح بالاي يادگيري (تجزيه و تحليل، ارزشيابي و خلاقيت) بود.
کلمات کلیدی
محبوبه مافی نژاد
تهیه کننده:

محبوبه مافی نژاد

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه