مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

17 مهر 1403 سه شنبه

برگزاری دومین کارگاه آموزشی «سرنخ های کلیدی در تدوین طرح دوره/ طرح درس» در سال جاری

به گزارش واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، کارگاه آموزشی «سرنخ های کلیدی در تدوین طرح دوره/ طرح درس»، ویژه مدیران دفاتر توسعه آموزش، اعضای کمیته های برنامه ریزی درسی و سایر اعضای هیأت علمی بیمارستان­های شریعتی و سینا، در روز چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه از ساعت ۱1:3۰ تا 13:30 در بستر اسکای روم، برگزار شد.
در این کارگاه که با حضور دکتر محبوبه مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و دکتر سپند ریاضی مدیر واحد برنامه ریزی آموزشی، برگزار شد، به منظور آشنایی بیشتر با «شیوه­ نامه تدوین و بازنگری طرح دوره ­ها»، سؤالات متداول در خصوص این شیوه­ نامه مطرح و پاسخ داده شد. سپس ضمن معرفی نکات کلیدی برای تدوین طرح دوره و تمرکز بر نحوه پردازش عناصر، چند نمونه طرح دوره، با همراهی شرکت کنندگان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد.
توضیح این که برنامه­ ریزی و برگزاری این نشست در راستای تداوم اجرای شیوه ­نامه«تدوین و بازنگری طرح دوره­ های رشته­ مقاطع دایر در دانشگاه» بوده و هدف از برگزاری آن، آشنایی اعضای هیأت علمی با مفاهیم و اصول طراحی طرح دوره­ و ارتقای توانمندی آنان در طراحی و نگارش عناصر این سطح از برنامه درسی می­ باشد.

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه