مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری سومین روز از بیست و سومین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی)

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش سومین جلسه بیست و سومین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی) ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران شنبه مورخ ۶ آبان ماه سالجاری در سالن G6 ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. 
 
در ابتدا دکتر محبوبه مافی نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، اهداف جلسه را عنوان کرد و افزود که باید بر نقش خود در فرایند تدوین و بازنگری کوریکولوم بازاندیشی و تامل داشته باشیم و بیان کرد که ضمن آشنایی با گام های کلیدی در تدوین و بازنگری برنامه درسی، نکات کلیدی استفاده شود. سپس به صورت تیمی کار گروهی انجام شد.
در ادامه این دوره، دکتر الهه محمدی عضو هیات علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، بازاندیشی بر نقش الگویی هیات علمی علوم پزشکی را بیان کرد.
وی در ادامه بیان کرد نقش الگویی در آموزش پزشکی بخش مهمی است و عامل مهمی در شکل دادن به ارزش ها، نگرش ها، اخلاق و رفتار حرفه ای می باشد.
سپس دکتر مریم علیزاده ، عضو هیات علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، اصول و مبانی یاددهی-یادگیری را بیان کرد که بر فرایند یاددهی-یادگیری تامل کنیم و مقایسه دو پرادایم دیدگاه و دو روش آموزش را مورد بحث و بررسی قرار داد.
 
در نهایت دکتر علیزاده چگونه بازاندیشی کنیم و چگونه بازاندیشی را در دانشجویان تقویت کنیم را بیان کرد و جلسه با جمع بندی وی به اتمام رسید.
 
 توضیح اینکه این برنامه برای اعضای هیات علمی (علوم پایه و بالینی) در رتبه استادیاری ضروری است و بر اساس مصوبه دانشگاه، ارائه این گواهی برای ارتقای مرتبه دانشیاری و تبدیل وضعیت از تعهدات به پیمانی الزامی است.

 

 
 
 
 
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings