مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

17 مهر 1403 سه شنبه

برگزاری نشست آموزشی "تدوین طرح دوره" ویژه اعضای هیات علمی دانشکده پیراپزشکی

به گزارش واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، نشست آموزشی «تدوین طرح دوره با تمرکز بر نحوه پردازش عناصر»، ویژه اعضای هیأت علمی دانشکده پیراپزشکی و با حضور دکتر فریبا نباتچیان معاون آموزشی و دکتر لیلا شاهمرادی مدیر دفتر توسعه آموزش آن دانشکده، در روز یک شنبه بیست و یکم شهریور ماه از ساعت ۱3:3۰ تا ۱۵  در قالب سخنرانی تعاملی و پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان در بستر اسکای روم، برگزار شد.
در این نشست آموزشی، دکتر سپند ریاضی مدیر واحد برنامه ریزی آموزشی، ضمن تمرکز بیشتر بر نحوه پردازش عناصر به ویژه اهداف یادگیری، به معرفی 14 سرنخ کلیدی برای تدوین طرح دوره مناسب، پرداخت. سپس در ادامه نشست، با همراهی شرکت کنندگان، عناصر چند نمونه طرح دوره، در فضایی تعاملی، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد.

توضیح این که برنامه­ ریزی و برگزاری این نشست در راستای تداوم اجرای شیوه ­نامه«تدوین و بازنگری طرح دوره­ های رشته­ مقاطع دایر در دانشگاه» و بنا به دعوت دانشکده پیراپزشکی بوده و هدف از برگزاری آن، آشنایی اعضای هیأت علمی با مفاهیم و اصول طراحی طرح دوره­ و ارتقای توانمندی آنان در طراحی و نگارش عناصر این سطح از برنامه درسی می­ باشد.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه