مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

17 مهر 1403 سه شنبه

برگزاری نشست ادواری مرکز مطالعات و کمیته های برنامه ریزی درسی دانشکده ها

به گزارش واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دومین نشست کمیته های برنامه ریزی درسی دانشکده ها با حضور دکتر محبوبه مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، مدیران دفاتر توسعه آموزش، اعضای کمیته های برنامه ریزی درسی دانشکده ها و دکتر سپند ریاضی مدیر واحد برنامه ریزی آموزشی در روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه از ساعت ۱3:3۰ تا ۱۵  در بستر اسکای روم برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر مافی نژاد ضمن خیرمقدم به مدعوین، به بیان مطالبی در خصوص برنامه و اهداف این نشست، پرداخت. سپس هر یک از مدیران دفاتر توسعه آموزش، گزارشی از روند اجرای «شیوه نامه تدوین و بازنگری طرح دوره ها» را ارایه نموده و ضمن معرفی چالش های موجود، راهکارها و تدابیر اندیشیده شده برای رفع آنها را مطرح کردند.
در ادامه دکتر مافی نژاد ضمن اشاره به برخی از چالش ­های مهم مطرح شده، به تحلیل آنها پرداخته و مصادیقی از راهکارهای غلبه بر آنها را مطرح کرد. همچنین دکتر ذوالفقاری معاون آموزشی دانشکده مجازی و عضو کمیته برنامه ریزی درسی آن دانشکده و دکتر فتاحی عضو کمیته برنامه ریزی درسی دانشکده توانبخشی ضمن اعلام نظرات در خصوص موارد مطرح شده، راهکارهایی را به منظور ارتقای انگیزه اعضای هیأت علمی، پیشنهاد دادند.
در پایان دکتر مافی نژاد و دکتر ریاضی از تمامی مدیران دفاتر توسعه آموزش و اعضای کمیته ­های برنامه ریزی درسی دانشکده ها برای فعالیت های ارزشمند انجام شده در یک سال گذشته تشکر کرده و این مجموعه فعالیت های ارزنده را به عنوان حرکتی شگرف و بدیع در سطح کشور، قلمداد کردند. 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه