مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری هشتمین جلسه و اختتامیه دوره درنا

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، هشتمین جلسه از سلسله جلسات دوره آموزشی درنا (اصول سخنرانی موثر) در روز سه شنبه مورخ سی و یکم مرداد ماه از ساعت 17:۰۰ تا 18:40 به صورت وبینار آنلاین و در بستر Skyroom برگزار شد.
این وبینار با موضوع «شناخت ویژگی های روان شناختی مخاطبان و تاثیر آن در ارائه یک سخنرانی موثر» توسط دکتر مونا دریا افزون، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کرج تدریس شد.
وی در ابتدا بر شناخت مخاطب، پیام ارسالی و روش ارسال پیام توسط یک سخنران تاکید کرد؛ و ابتدا و انتهای سخنرانی را مهمترین بخش صحبت های یک سخنران خواند. در ادامه روش هایی که با بکارگیری آن سخنرانی جذاب تر و انتقال پیام موثرتر می شود را توضیح داد. از جمله این موارد می توان به شناسایی مخاطب و بیان مطالبی در راستای نیاز وی، ملموس سازی مطالب، استفاده از کنتراست، تضادها و تعارض ها، بصری سازی، استفاده از هیجانات خود و مخاطب اشاره کرد.  
در جلسه اختتامیه، دکتر محبوبه مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه پس از ارائه نکاتی در خصوص دوره، ضمن تقدیر از مدرسان، از نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان استقبال کرد. دومین دوره آموزشی درنا در مرداد ماه سال 1402، با ثبت تصاویری به یادگار، پایان یافت.

 
 
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings