مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری چهارمین جلسه از بیست و چهارمین دوره یادگار

در حال برگزاری بیست و چهارمین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی) ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، چهارمین جلسه از بیست و چهارمین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی) ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران دوشنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه سالجاری در سالن G6 ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در ابتدا دکتر مریم علیزاده، مدیر واحد امور بین الملل، اصول و مبانی یاددهی- یادگیری را بیان کرد. سپس در ادامه وی علاوه بر بیان تکنیک های جلب مشارکت فراگیر، چگونه یک کلاس پرانرژی و فعال داشته باشیم؟ را ارائه کرد.
در ادامه آموزش مهارت های عملی با مدرس دکتر غلامرضا حسن زاده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در پایان دکتر محمد شریعتی، فن بیان، استفاده از زبان بدن و مهارت های سخنرانی را بیان کرد. 
توضیح اینکه این برنامه برای اعضای هیات علمی (علوم پایه و بالینی) در رتبه استادیاری ضروری است و بر اساس مصوبه دانشگاه، ارائه این گواهی برای ارتقای مرتبه دانشیاری و تبدیل وضعیت از تعهدات به پیمانی الزامی است.

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings