مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری چهارمین جلسه توجیهی برنامه مشاهده آموزش همتایان (ماه)

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش واحد توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه، در راستای اجرای برنامه مشاهده آموزش همتایان (ماه) چهارمین جلسه توجیهی ویژه مشاهده گران در روز شنبه مورخ 5 آذر ماه سال جاری در سالن G6 سازمان مرکزی دانشگاه به صورت حضوری برگزار شد.

در این جلسه دکتر مریم علیزاده مدیر واحد توانمندسازی اعضای هیات علمی ضمن خوشامدگویی به بیان اهداف این برنامه پرداخت و در ادامه، دکتر الهه محمدی در خصوص فرایند اجرای این برنامه مطابق با شیوه نامه مصوب شورای آموزشی دانشگاه، انتظارات و مسئولیت ­های مشاهده‌گران و همچنین اهمیت و ضرورت ارائه بازخورد موثر به بیان توضیحاتی پرداخت. سپس دکتر مریم علیزاده به سوالات و ابهامات اعضای هیات علمی در رابطه با برنامه مشاهده آموزش همتایان پاسخ داد. در پایان پس از انجام کار گروهی توسط شرکت کنندگان، نمایندگان گروه ها گزارش کار را ارائه کردند.

شایان ذکر است جلسات بعدی برای مشاهده گرانی که قبل از سال 1401 در برنامه ماه همکاری داشته اند در روزهای شنبه 12، 19 و 26 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد. ابلاغ اعضای هیات علمی مشاهده گر شرکت کننده صرفا پس از حضور در این دوره صادر و تقدیم خواهد شد.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *