مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

برگزاری کارگاه ایده نوآورانه آموزشی

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، کارگاه «چگونه ایده های نوآورانه داشته باشیم؟» در روز چهارشنبه مورخ بیست و چهارم آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۳۰ به صورت وبیناری و در بستر اسکای روم برگزار شد.
دکتر مریم کرباسی مطلق، معاون واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان به عنوان مدرس این کارگاه به تدریس چگونگی ایده پردازی و نحوه نگارش یک ایده آموزشی پرداخت. وی همچنین در خصوص تکنیک های ایده پردازی، نحوه استخراج و پیاده سازی ایده های نوآورانه آموزشی و چگونگی ثبت آن ها صحبت کرد.  
سپس دکتر مهلا رسولی، رتبه یک ایده نوآورانه سال ۱۴۰۰ جشنواره دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه، به توضیح چگونگی نگارش یک ایده نوآورانه پرداخت. وی با بیان جزئیات نحوه نگارش یک ایده جدید که منجر به کسب رتبه برتری می شود؛ دانشجویان را به شرکت در جشنواره ها و المپیادها ترغیب و تشویق نمود. همچنین دکتر رسولی برای درک بهتر مخاطبان، صحبت هایش را با استفاده از فرم ایده نوآورانه خود با عنوان (تقویت سیستم مجازی حمایت از دانشجویان مبتنی بر سامانه «با پاندمی»، بازی انگیزشی و پشتیبانی آموزشی بر اساس نیاز دانشجو و متناسب با یادگیری او) ارائه کرد.
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه