مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

دوازدهمین نشست کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه در سال جاری

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان، دوازدهمین نشست کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه در سال جاری در روز دوشنبه مورخ بیست و یکم اسفند ماه از ساعت 15 تا 17:30 به صورت حضوری برگزار شد.
ابتدا کلیه حاضرین در جلسه ضمن معرفی خود از فعالیت ها و دستاوردهایشان در حیطه توسعه آموزش، و از انگیزه حضورشان در کمیته  دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه گفتند. دکتر نسترن مقبولی، مدیر واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان نیز پس از معرفی خود، دانشجویان را به همکاری با مرکز مطالعات دانشگاه، فعالیت هر چه بیشتر در کمیته دانشجویی و ارائه راه حل به منظور رفع مشکلات آموزشی موجود در دانشکده تشویق کرد و از حمایت مرکز در این راستا خبر داد.
سپس پیام خانلری، عضو کمیته دانشجویی و دانشجوی دکترای ارگونومی به عنوان دبیر کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه در سال 1403 معرفی شد و از زحمات زهرا ایران پور مبارکه، دبیر پیشین قدردانی شد.
در ادامه دکتر مقبولی ضمن شرح برنامه عملیاتی واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان در سال 1403، به منظور آشنایی اعضای جدید با اهداف کمیته دانشجویی و وظایف اعضا در آن، به شرح کاملی از فعالیت ها و روند انجام آن ها پرداخت. همچنین در خصوص پابرجایی 4 کارگروه کمیته دانشجویی نظرسنجی شد، و حاضرین در جلسه رای بر ادامه فعالیت هر 4 کارگروه را دادند؛ و بر حضور اعضای کمیته، صرفا در یک کارگروه تاکید شد.
دکتر محمد صادق عادل مهربان، سرپرست کارگروه توانمندسازی آموزشی دانشجویان و سارینا زارع، سرپرست کارگروه روابط و رویدادهای بین الملل دانشجویی، از فعالیت ها و چالش های کارگروه خود طی یکسال اخیر گفتند و  برای رفع موانع هم اندیشی شد.
سپس زارع از حضور خود به عنوان یکی از 7 نماینده دانشجویان پزشکی ایران به مجمع منطقه‌ای (EMR20) فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های دانشجویان پزشکی (IFMSA) گزارشی را ارائه داد و گفت: این مجمع در سال 2024 با سلسله جلساتی در حوزه های مختلف، در کشور اردن برگزار شد و من در جلسات مربوط به کمیته آموزش پزشکی (SCOME) شرکت کرده بودم. در این جلسات، مفاهیم اصلی و مهم آموزش پزشکی و موارد مربوط به اولویت‌های خاورمیانه مورد بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings