مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

نشست پاییزی مرکز مطالعات و توسعه آموزش با دفاتر توسعه دانشکده ها و بیمارستان ها

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، نشست پاییزی مرکز مطالعات و توسعه آموزش با مدیران دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان ها با حضور دکتر محبوبه مافی نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دکتر شاهین حمزه لو مدیر واحد جشنواره و همکاری­ های برون سازمانی و مدیران دفاتر توسعه دانشکده ها و بیمارستان ها روز سه شنبه مورخ۲۱ آدر ماه در سالن شورای مرکز مطالعات و توسعه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست دکتر مافی نژاد ضمن خوش امدگویی مروری بر دستور جلسات کرده، سپس در ادامه با همکاری خانم د‌کتر توفیقی معاون آموزشی دانشکده داروسازی ارزشیابی مبتنی بر شبکه را بررسی کرده و چالش ها و مشکلات مربوطه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
درادامه دکتر سپند ریاضی مدیر واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز، آموزش جامعه محور و مرور اجمالی بر اشکال مختلف طراحی آموزشی مبتنی بر جامعه را با اسلاید ارائه و به سوالات و چالش های حاضرین پاسخ داد.
سپس دکتر نرگس فرهادی مدیر دفتر توسعه مجتمع بیمارستانی امام خمینی گزارشی از مهم ترین رویدادهای دفتر توسعه بیمارستان را بیان کرد و در ادامه دکتر حمزه لو گزارشی کوتاه از روند جشنواره مطهری و کلینیک مشاوره را ارائه کرد.
 
در پایان ضمن جمع بندی مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش جلسه بعد از پاسخگویی و رفع ابهامات حاضرین خاتمه یافت .

 

 
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings