مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

17 مهر 1403 سه شنبه

پنجمین جلسه هم اندیشی کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه در سال جاری

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، پنجمین جلسه هم اندیشی کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه در سال جاری در روز سه شنبه مورخ سی ام شهریور ماه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰ به صورت وبیناری و در بستر 3B برگزار شد.
در ابتدا دکتر محبوبه مافی نژاد «مدیر واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان» در خصوص برگزاری دومین جشنواره انتخاب کارگروه دانشجویی توسعه آموزش برتر در نیمه دوم اسفند ماه خبر داد و دانشجویان را به فعالیت بیش از پیش در کمیته و کارگروه دانشکده ها تشویق و ترغیب کرد.  
سپس لیدا شفقی دبیر کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه، به معرفی زیر گروه های کمیته دانشجویی توسعه آموزش پرداخت و در خصوص اعضای هر کارگروه و سرپرست آن تصمیم نهایی اتخاذ شد.
در ادامه لیدا شفقی، حنانه بلوکات، مریم علیزاده، رضا حسینی، علی وحدتی و محمد صادق عادل مهربان از اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه، هر یک به بیان گزارش کوتاهی از فعالیت های کارگروه دانشجویی توسعه آموزش دانشکده خود در ۶ ماهه اول سال جاری پرداختند.
همچنین مهلا خیاط رسولی و غزاله عفیفی راد از اعضای همکار کمیته، از فعالیت‌های خود در کمیته دانشجویی در سال جاری صحبت کردند.
در پایان مقرر شد کارگروه‌ها از هفته آتی به طور جدی فعالیت خود را شروع نمایند.
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه