برگزاری آزمون آسکی ارزیابی مهارتهای بالینی دانشجویان گفتاردرمانی با بهره مندی از بیماران استاندارد شده توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه
به گزارش روابط عمومی واحد توسعه راهبردهای نوین آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، آزمون آسکی دانشجویان گفتاردرمانی ورودی ۱۴۰۰ روز دوشنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۴ در دانشکده توانبخشی برگزار شد.
در این آزمون که با هدف ارزیابی مهارتهای بالینی و عملی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی برگزار شد، ۵ نفر از بیماران استاندارد شده و آموزش دیده توسط واحد توسعه راهبرهای نوین آموزشی شرکت کردند، در این آزمون پنج ایستگاه شامل اختلالات اکتسابی زبان، اختلالات صوت، اختلالات روانی گفتار و بلع، اختلالات تکاملی زبان و اختلالات صدای گفتار و تشدید طراحی شده بود.
دانشجویان در هر ایستگاه ضمن مواجهه با سناریوهای بالینی، توانمندی خود را در زمینه گرفتن شرححال، ارزیابی بالینی، تشخیص و ارائه رویکرد درمانی نشان دادند. این آزمون با نظارت اعضای هیئت علمی گروه گفتاردرمانی برگزار شد و نتایج آن در ارزشیابی پایانی نیمسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
در این آزمون که با هدف ارزیابی مهارتهای بالینی و عملی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی برگزار شد، ۵ نفر از بیماران استاندارد شده و آموزش دیده توسط واحد توسعه راهبرهای نوین آموزشی شرکت کردند، در این آزمون پنج ایستگاه شامل اختلالات اکتسابی زبان، اختلالات صوت، اختلالات روانی گفتار و بلع، اختلالات تکاملی زبان و اختلالات صدای گفتار و تشدید طراحی شده بود.
دانشجویان در هر ایستگاه ضمن مواجهه با سناریوهای بالینی، توانمندی خود را در زمینه گرفتن شرححال، ارزیابی بالینی، تشخیص و ارائه رویکرد درمانی نشان دادند. این آزمون با نظارت اعضای هیئت علمی گروه گفتاردرمانی برگزار شد و نتایج آن در ارزشیابی پایانی نیمسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر