مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه
سومین روز از مجموعه جلسات هفتروزه بیست و هفتمین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی)، ویژه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه
سومین روز از مجموعه جلسات هفتروزه بیست و هفتمین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی)، ویژه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه در سه شنبه 25 آذر ماه با تمرکز بر نقش نظریههای یادگیری در طراحی دورههای آموزشی و بازاندیشی بر نقش الگویی هیات علمی علوم پزشکی برگزار شد.
به گزارش واحد توانمندسازی اعضای هیأت علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران، سومین روز از مجموعه جلسات هفتروزه بیست و هفتمین دوره یادگار (یادگیری برای گذار به استادی)، ویژه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه، در روزهای سهشنبه 25 آذرماه ۱۴۰۴ در سالن G6 ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
مباحث ارائهشده در این روز، از جلسات الزامی این دوره به شمار میروند. در سومین روز این دوره، دکتر رقیه گندم کار، عضو هیأت علمی گروه آموزش پزشکی، با تمرکز بر نقش نظریههای یادگیری در طراحی دورههای آموزشی مطالب خود را به صورت تعاملی و پرسش و پاسخ ارائه داد. در ادامه، دکتر الهه محمدی در خصوص بازاندیشی بر نقش الگویی هیات علمی علوم پزشکی سخنرانی داشتند و سپس در پایان، دکتر محبوبه مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، با تمرکز بر موضوع برنامهریزی آموزشی، فضایی پویا برای تبادل نظر و گفتوگوی فعال میان اعضای هیأت علمی فراهم کرد.
شایان ذکر است شرکت در این دوره برای اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی با مرتبه استادیاری الزامی است و بر اساس مصوبه دانشگاه، دریافت گواهی پایان دوره، شرط لازم برای ارتقای مرتبه به دانشیاری محسوب میشود.
ارسال نظر