گزارش اقدامات انجام شده در خصوص امتیازدهی ماده ۳ دانش پژوهی در شورای آموزشی دانشگاه
به منظور سیاستگزاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه در خصوص محاسبه امتیاز دانش پژوهی در ماده 2 و 3 فرایند ارتقاء اعضای هیات علمی، گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات پیش رو در نشست شورای آموزشی دانشگاه روز شنبه مورخ 5 تیر ماه مطرح شد.
در همین راستا دکتر نسیمی مدیر واحد طرح های توسعه ای و دانش پژوهی آموزشی، گزارشی از جمع بندی استعلام از کمیته ارتقاء اعضای هیات علمی در خصوص امتیازات مکتسبه دانش پژوهی آموزشی اعضای هیات علمی در ماده ۲ و ۳ در روند ارتقاء ارائه کرد و گفت: از اولین فعالیت ها در این خصوص، میتوان به برگزاری جلسه همفکری با حضور دکتر صحرائیان، دکتر سهراب پور و دکتر مافینژاد به جهت هماهنگی در مسیر پیاده سازی اعمال ماده ۳ شیوهنامه دانش پژوهی و تسهیل گفتمان در هیات ممیزه دانشگاهی اشاره کرد و در ادامه طی نامه ای فعالیت های دانش پژوهی و راهنمای نحوه محاسبه امتیازات ماده ۲ و ۳ منطبق بر شیوهنامه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به اطلاع رئسای محترم دانشکده های مختلف و گروه های آموزشی رسانیده شد.
در ادامه جلسه، گزارش تجمیعی از وضعیت امتیازات اختصاص داده شده در ماده ۲ و ۳ به فعالیت های دانش پژوهی آموزشی توسط کمیته های ارتقاء دانشکده ها بر اساس چارچوب مشخص گزارش دهی تهیه شده توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، ارائه شد.
دکتر نسیمی ارسال نامه و رایزی شفاهی برای طرح موضوع دانش پژوهی آموزشی در هیات ممیزه دانشگاهی و کمیته های ارتقاء دانشکده ای و همچنین ساز و کار استعلام وضعیت و پیگیری استقرار محاسبه دانش پژوهی در فرایند ارتقاء از طریق دریافت گزارشات هر ۶ ماه یکبار و یا سالانه از کمیتههای ارتقا دانشکده ها را از فعالیت های پیش روی واحد دانش پژوهی مرکز مطالعات دانست.
دکتر سهراب پور در ادامه بر لزوم توجه کمیته های ارتقاء دانشکده ها به اختصاص امتیاز فعالیت های دانش پژوهی آموزشی در ماده ۲ و ۳ مطابق با شیوه نامه مصوب کشوری تاکید و اشاره کرد.
ارسال نظر