جلسه برنامه های توسعه آموزش دانشکده های بهداشت، توانبخشی و طب سنتی مورخ ۲۰/۱/۱۳۹۳برگزار گردید.
نشست مربوط به نقد و بررسي برنامه هاي توسعه آموزش دانشكده هاي بهداشت، توانبخشي و طب سنتي
نشست مربوط به نقد و بررسي برنامه هاي توسعه آموزش دانشكده هاي بهداشت، توانبخشي و طب سنتي با حضور دكتر جليلي معاون آموزشي دانشگاه، دكتر ميرزازاده مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش، دكتر اكبري ساري رئيس دانشكده بهداشت،دكتر اكبري رئيس دانشكده توانبخشي،دكتر عطارباشي مقدم معاون آموزشي دانشكده توانبخشي، دكتر فرتوك زاده معاون آموزشي دانشكده طب سنتي، مهندس پويا مدير دفتر توسعه آموزش دانشكده بهداشت و رياضي كارشناس مسؤول واحد برنامه ريزي آموزشي مركز مطالعات و توسعه آموزش در روز چهارشنبه مورخ 20 فروردين ماه 1393، از ساعت 00/11 الي 00/13، در سالن شوراي معاونت آموزشي، برگزار شد.
در آغاز نشست، دكتر ميرزازاده به تشريح ضرورت تشكيل چنين نشستهايي پيش از برگزاري نشست اصلي شوراي توسعهي آموزش در هفته آموزش پرداخته و بيان داشتكه با توجه به در پيش بودن برنامهريزي چهار ساله دانشگاه در هر حوزه و تغييرات مد نظر در همهي دانشكدهها كه تعهد، آمادگي و موافقت رؤساي دانشكدهها را ميطلبد و همچنين تاكيد رئيس محترم دانشگاه بر اهميت اين موضوع و لزوم برنامهريزي در امر توسعهي آموزش، فراهم كردن تمهيدات لازم در اين خصوص ضروري به نظر ميرسد كه به همين منظور مقرر شده است در نشستي صميمي و كارشناسي كه در حضور معاون محترم آموزشي دانشگاه برگزار مي شودمروري بر برنامههاي توسعهاي هر دانشكده در حوزه آموزش داشته و نقد و اصلاحات لازم صورت پذيرد.
سپس به ترتيب آقايان دكتر اكبري ساري و دكتر اكبري روساي محترم دانشكده هاي بهداشت، توانبخشي و آقاي دكتر فرتوك زاده معاون محترم آموزشي دانشكده طب سنتي به بيان برنامههاي توسعهي آموزش دانشكدههاي خود پرداختند. متعاقب ارائه برنامههايهر دانشكده، معاون آموزشي دانشگاه و مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش، ضمن نقد برنامههاي پيشنهاد شده،نكات مهم قابل توجه به منظور اعمال تغيير لازم در موارد مطرح شده را بيان كردند.
از جمله نكات مهم مطرح شده در اين نشست، توجه به مقولههاي ارزشيابي جامع فراگير، دوره و اعضاي هيأت علمي با توجه به آئيننامههاي مربوط به آنها، بحث تدوين نقشهي هيأت علمي دانشگاه،تأكيد بر موضوع بازنگري و مستندسازي در حوزهي برنامهريزي آموزشيبا توجه به تصريح بحث برنامه ريزي مبتني بر توان مندي هادر نقشهي علمي دانشگاه و نيز لزوم اتخاذ چنين رويكردي در برنامههاي درسي دانشگاه و مقدم بودن توسعهي كيفي بر توسعهي كمّي، بود.
ارسال به دوستان