فرآیندهای برگزیده کشوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه پس از اعلام فراخوان هفتمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري، تعداد ۲۶ فرآيند آموزشي از سوي اعضاي محترم هيأت علمي و دانشكدهها جهت شركت در رقابت به دبيرخانه اين جشنواره در مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه عرضه گرديد. اين فرايندها در حيطه هاي مختلف آموزش شامل " تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي"، "روشها و تكنيك هاي آموزشي"، "سنجش، ارزشيابي و اثربخشي آموزشي"، "مرجعيت، رهبري و مديريت آموزشي"، "مشاوره و راهنمايي"، "فعاليت هاي فرهنگي و امور تربيتي و اجتماعي"، "قوانين، مقررات و ساختارهاي آموزشي" و "محصولات آموزشي" بود.
فرايندها با معيارهاي دارا بودن اهداف مشخص، استفاده از روشمندي مناسب و متناسب با نوع فعاليت مورد نظر، حصول نتايج قابل توجه، ارائه ي مؤثر فعاليت به جامعه ي آموزش پزشكي و بازبيني نقادانه عملكرد توأم با پيشنهاداتي مورد نقد و بررسي قرار گرفت.
فرايندها در كميته ي علمي جشنواره متشكل از اعضاي حقيقي و حقوقي در تاريخ ۱۳۹۲/۱۱/۲مورد بررسي و رايگيري قرار گرفت از ميان فرايندهاي ارسال شده در نهايت ۱۱ فرايند انتخاب و براي رقابت در جشنواره كشوري شهيد مطهري به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي فرستاده شد. از اين ميان دو فرايند تحت عناوين :
- طراحي و اجراي سيستم ارزيابي "مهارتهاي طبابت ۱" در دوره علوم پايه دوره پزشكي ۹۰
- راند اخلاق پزشكي، يك برنامه تركيبي براي آموزش اخلاق پزشكي (فاز اول)
به عنوان فرايند برگزيده كشوري انتخاب گرديد.
براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.
ارسال به دوستان