اختتامیه نشست های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن آموزش پزشکی اروپا در سال ۱۴۰۱(AMEE2022)
به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش: سومین نشست از مجموعه نشست های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن آموزش پزشکی اروپا در سال 1401 AMEE 2022 با هدف آشنایی با آخرین تحولات بین المللی در حیطه آموزش پزشکی، فرصت به اشتراک گذاری تجربه های مختلف و بازاندیشی بر آن جهت ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی در روز چهارشنبه مورخ ۵ بهمن ماه 1401 از ساعت 9:00 تا ۱۶:۰۰ به صورت حضوری در سالن طبقه نهم ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا دکتر مریم علیزاده، مدیر واحد امور بین الملل مرکز مطالعات و توسعه آموزش ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان به معرفی اعضای پنل، پرداخت سپس اعضای پنل دکتر آیین محمدی، دکتر کوثراثنی عشری، دکتر شیوا شبرازیان به ارائه، نقد و بررسی نکات کلیدی نشست با موضوع تفاوت Advising-Mentoring-Coaching و تاثیر آن در یادگیری با عنوان Developing master adaptive learners: the role of CBME, coaching and the learning Environment پرداختند. در ادامه این نشست سمپوزیومی با موضوع یادگیری مادامالعمر در سلامت، رویکرد آکادمی who با عنوان
Lifelong learning in health-the WHO academy approach
با حضور پنل ها دکتر محمدرضا کرامتی، دکتر ریتا مجتهدزاده، دکتر نیایش محبی ارائه شد.
سپس در ادامه نشست، اساتید عضو پنل نسترن مقبولی، دکتر فاطمه بهرام نژاد و دکتر نغمه تقوا سمپوزیوم با موضوع استرس، فرسودگی شغلی و تندرستی با عنوان اصلی
Stress,Burnout & Wellbeing
را ارائه دادند.
در پایان به عنوان اختتامیه دکتر محبوبه مافی نژاد، دکتر مریم علیزاده نشست را جمع بندی و پایان دادند.
ارسال نظر