بررسی روند اجرای نظام جامع ارزشیابی دانشکده پرستاری و مامایی در نشست مشترک مرکز و مسؤولین دانشکده
جلسه مربوط به ارايه گزارش نحوه اجراي نظام جامع ارزشيابي دانشكده پرستاري و مامايي و سازوكارهاي اتخاذ شده در روز شنبه 28 شهريور ماه با حضور دكتر چراغي رييس دانشكده، دكتر ميرزازاده مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دكتر دهقان نيري معاون آموزشي، دكتر نويدحميدي مدير دفتر پايش و ارزشيابي، دكتر شهسواري مدير دفتر مطالعات و توسعه آموزش دانشكده و دكتر سادات حسيني، دكتر حسن پور، دكتر ايماني پور، دكتر گرانمايه و دكتر اسماعيلي اعضاي كارگروه تخصصي ارزشيابي دانشكده، در سالن شوراي آن دانشكده تشكيل شد.
در ابتداي جلسه دكتر چراغيضمن تشكر از پيگيري هاي معاونت آموزشي دانشگاه در خصوص شيوه نامه هاي ارزشيابي دانشكده ها، بر اهميت نظام مند كردن فعاليتها در دانشكده ها تاكيد كرد و اشاره كرد كه يكي از مدلهاي مناسب كه در دانشكده پرستاري و مامايي مورد استفاده قرار مي گيرد مدلRADARاست. ايشان ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص اجزاي اين مدل، از تلاش همكاران دانشكده در اجرايي كردن شيوه نامه ها با وجود همه محدوديتها تشكر كرد.
دكتر ميرزازاده نيز انتظارات رييس دانشگاه از اجرايي شدن نظام جامع ارزشيابي و پياده سازي شيوه نامه هاي مصوب را شرح داد.
سپس دكتر نويدحميدي گزارش مبسوطي از روند پايش و ارزشيابي در دانشكده از جمله استقرار كميته پايش و ارزشيابي و تشكيل كميته هاي علمي و اجرايي، تهيه فلوچارت فرايندهاي اجرايي براي سه شيوه نامه ارزشيابي دوره، دانشجو و كيفيت عملكرد آموزشي اساتيد، پيشنويس فرمهاي ارزشيابي و تدوين ابزارهاي آن، پيشنويس لاگ بوك كارشناسي و كارشناسي ارشد، تدوين پيشنويس راه اندازي آسكي، تحليل آزمونها و ارايه بازخورد، ارزشيابي نحوه برگزاري آزمونها و بازبيني ابزار ارزشيابي استاد به عنوان اقدامات انجام شده مطالبي ذكر نمود. همچنين برنامه هاي آتي و چالشهاي جاري دانشكده در استقرار نظام جامع را بيان نمود.
سپس شركت كنندگان در فضايي تعاملي، پيرامون گزارش ارايه شده، ابزارها و مشكلات اجرايي به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در انتها دكتر دهقان نيري گزارشي از روند بازنگري فرم هاي ارزشيابي و نظرخواهي پايان نامه هاي ارشد، دكترا و لاگ بوك هاي در دست بازنگري را ارايه كرد.
ارسال به دوستان