برگزاری دومین جلسه از سلسله نشست های پیشبرد فرایند احصای توانمندیها، نحوه آموزش و ارزیابی آنها در برنامه های درسی انتخابی
دومین جلسه پیشبرد فرایند احصای توانمندیها، نحوه آموزش و ارزیابی آنها در برنامه های درسی انتخابی مورخ 20 آبان ماه سالجاری برگزار شد.
به گزارش واحد برنامه ریزی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران، دومین جلسه پیشبرد فرایند احصاء توانمندیها، نحوه آموزش و ارزیابی آنها در برنامه های درسی انتخابی با حضور دکتر پریسا بزرگ زاد، دکتر الهام توانای، دکتر سمانه رازقی، دکتر معصومه مالک و دکتر نازنین مهدوی نمایندگان صاحبنظر دانشکده های پرستاری و مامایی، توانبخشی، دندانپزشکی- حوزه آموزش دندانپزشکی عمومی، پیراپزشکی و دندانپزشکی- حوزه آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی، دکتر محبوبه مافینژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر سپند ریاضی مدیر واحد برنامه ریزی آموزشی و لی لی بردایی کارشناس واحد در تاریخ 1404/8/20 از ساعت 8:00 تا 9:45 در سالن شورای مرکز مطالعات برگزار شد.
در این جلسه، پس از معرفی اعضای جدید، دکتر محبوبه مافی نژاد ضمن مروری بر مطالب ارایه شده در جلسه گذشته و گام های مترتب بر این پروژه، بر این نکته تأکید کرد که این سلسله نشست ها با هدف توانمندسازی و حمایت از دانشکده ها در مسیر تقویت آموزش مبتنی بر توانمندی صورت پذیرفته و به صورت ماهانه برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد که در این مرحله، هر یک از نمایندگان دانشکده ها، یک یا دو رشته مقطع را برای این منظور انتخاب و ضمن تشکیل کارگروه های تخصصی در هر دانشکده در قالب تعریف شده پروژه همراه با حمایت و مشاوره تخصصی این مرکز، فرایند مورد نظر را تکمیل می نمایند.
در ادامه و پس از پاسخگویی به پرسش های اعضای حاضر در جلسه، نمایندگان دانشکده های دندانپزشکی- حوزه آموزش دندانپزشکی عمومی، پرستاری و مامایی همچنین توانبخشی، ضمن تشریح روند استخراج توانمندی ها، پیش نویس اولیه توانمندی های رشته مقاطع انتخابی را ارایه کردند.
پس از هر ارایه، بازخورد مقتضی ارایه و با توجه به میزان پیشرفت پروژه در هر یک از دانشکده ها، فعالیت های بعدی جهت تکمیل فرایند، مشخص گردید و مقرر شد در جلسه آینده، ارایه این فعالیت های جدید و ارایه مشاوره تخصصی و تبادل نظر در خصوص آنها، در دستور کار قرار گیرد.
ارسال نظر