مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

معاونت آموزشی

16 مهر 1403 دوشنبه

دومین روز از نشست های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن پزشکی اروپا در سال 1401(AMEE 2022)

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، واحد امور بین الملل: دومین نشست از مجموعه نشست های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن آموزش پزشکی اروپا در سال 1401 AMEE 2022 با هدف آشنایی با آخرین تحولات بین المللی در حیطه آموزش پزشکی، فرصت به اشتراک گذاری تجربه های مختلف و بازاندیشی بر آن جهت ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی در روز سه شنبه مورخ 4 بهمن ماه 1401 از ساعت 9:00 تا 15:30 به صورت حضوری در سالن طبقه نهم ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا دکتر مریم علیزاده، مدیر واحد امور بین الملل مرکز مطالعات و توسعه آموزش ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان به معرفی اعضای پنل، پرداخت سپس اعضای پنل دکتر ابوالفضل گلستانی، دکتر رقیه گندمکار، دکتر آرش میر محمد صادقی به ارائه، نقد و بررسی نکات کلیدی نشست با موضوع برنامه ریزی، پشتکار، اجرا و حفظ رویکرد برنامه ای و ارزیابی در فرهنگ های سنتی دانشگاه با عنوان

Planning, patience, and perseverance – implementing and sustaining a programmatic approach to assessment in traditional university cultures

پرداختند. در ادامه این نشست سمپوزیوم با موضوع ارزیابی در دوره تحصیلات تکمیلی با عنوان 

Assessment in Postgraduate training: from roadblocks to learning support

  با حضور پنل ها دکتر محبوبه مافی نژاد، دکتر بهار اله وردی و دکتر مریم نسیمی ارائه شد.

در پایان این نشست، با حضور پنل ها دکتر عظیم میرزازاده، دکتر نسیم خواجوی، دکتر مریم علیزاده و دکتر الهه محمدی موضوع حمایت از مربیان مبتدی با سمپوزیوم به عنوان

Snakes & Ladders: Supporting Early-Career Educators Lisa-Jayne Edwards, Jamie Fisher, Jamie Read, Julie Browne

را ارائه دادند.

 

 
 
 
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings