مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی تهران

15 آذر 1404 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1404/07/13 - 11:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه ارائه گزارش پایان طرح پژوهشی دوره فلوشیپ دانشوری آموزش پزشکی

جلسه ارائه گزارش پایان طرح پژوهشی دوره فلوشیپ دانشوری آموزش پزشکی با عنوان طراحی، اجرا و ارزشیابی مبحث فیزیولوژی سلول با استفاده از تکنیک آموزشی «تدریس مجدد، راهنمایی و غنی‌سازی» بر تجربیات دانشجویان بین‌الملل در مقطع دکتری عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش واحد توانمندسازی اعضای هیأت علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر مینا رنجبران، از شرکت‌کنندگان دوره فلوشیپ دانشوری آموزش پزشکی، در روز یکشنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۴، گزارش نهایی طرح توسعه‌ای خود را با عنوان «طراحی، اجرا و ارزشیابی مبحث فیزیولوژی سلول با استفاده از تکنیک آموزشی "تدریس مجدد، راهنمایی و غنی‌سازی" بر تجربیات دانشجویان بین‌الملل در مقطع دکتری عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران» ارائه داد.
این جلسه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در سالن شورای مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد و در این جلسه دکتر محبوبه مافی‌نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دکتر مریم نسیمی، مدیر واحد طرح‌های توسعه‌ای و دانش‌پژوهی آموزشی، دکتر قربانگل اصحابی، مدیر واحد توانمندسازی اعضای هیأت علمی، دکتر مریم کرباسی‌مطلق، استاد منتور طرح و جمعی از اساتید و همکاران حضور داشتند.
در این طرح آموزشی تلاش شده است با بهره‌گیری از رویکرد «تدریس مجدد، راهنمایی و غنی‌سازی»، زمینه‌ی درک عمیق‌تر مفاهیم فیزیولوژی سلول برای دانشجویان بین‌الملل فراهم شود. اجرای این روش موجب افزایش مشارکت فعال یادگیرندگان بین المللی و بهبود تجربه آموزشی آنان در کلاس‌های چندفرهنگی شد.
اساتید حاضر ضمن قدردانی از رویکرد نوآورانه این طرح، بر اهمیت تطبیق روش‌های آموزشی با نیازهای دانشجویان بین‌الملل و تداوم چنین پژوهش‌های آموزشی در سطح دانشگاه تأکید کردند.

  • کد خبر : 306168
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه