● تدوین دستورالعمل ادغام آموزش مبتنی بر شبیهسازی در برنامههای درسی علوم پزشکی: یک مطالعه ترکیبی (سنور بایزیدی، ماندانا شیرازی، مریم کرباسی مطلق، فرزانه قریبی، مریم اعلا، مهرنوش شفاعت دوست)
● تجارب دانشجویان سال اول پرستاری از آموزش مهارت های بالینی در مرکز شبیه سازی شده: یک مطالعه کیفی (ستاره تاجداری، زهرا روددهقان، نسیم امینایی چترودی)
● ارزیابی اثربخشی اجرای پروتکل MCM در مدیریت مصدومین انبوه با استفاده از شبیه سازی چند مرحله ای (سیده اسما زمانی مهریان)
● تحلیل کیفی چالشها و راهکارهای پیادهسازی شبیهسازی در ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی: مطالعهای مبتنی بر تحلیل محتوای اسناد و مصاحبه با خبرگان (اعظم نوروزی، سمیه اکبری فارمد، فرزانه صداقت کار، ساناز طیبی نژاد)
● آموزش جابجایی مصدومین ترومایی به روش شبیهسازی همتا-همتا در دانشجویان فوریتهای پزشکی (حجت هوشیاری خواه)
● ارزیابی اثربخشی آموزش مبتنی بر شبیهسازی با رویکرد بازخورد گروهی بر عملکرد کارکنان اورژانس پیشبیمارستانی (احسان ساریخانی، ساره ناصری)
● اثربخشی آموزش به روش استفاده از مانکن و نقشه ی مفهومی بر مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان در درس اصول و فنون پرستاری (نسرین رسول زاده)
● بررسی تأثیر برنامه آموزشی ترمیم اپیزیاتومی با استفاده از شبیهساز حیوانی بر خودکارآمدی بالینی و رضایت دانشجویان کارشناسی مامایی؛ پروتکل مطالعه نیمهتجربی (سمیرا نورزایی، پریسا صمدی، راضیه معصومی، شیما حقانی)
● کاربرد شبیه سازی در آموزش مهارت های نرم مدیریتی بهداشت و درمان: یک مطالعه کیفی (پیمان پرویزراد)
● ارزیابی اثربخشی شبیه ساز بومی واقعیت مجازی جهت آموزش جراحی کاتاراکت برای دستیاران چشم پزشکی (محمدعلی جوادی، سپهر فیضی، امین حبیبی، سمانه بابائی، محمدمهدی حیدری دارانی، بهاره خیری، معصومه کلانتریون)
● آمادهسازی دانشجویان پزشکی عمومی برای ارتباط مؤثر با بیمار از طریق شبیهسازی (وحیده ذوالفقاری، علی عمادزاده، معصومه اخوان، حورا اشرفی فرد)
● بررسی تاثیر آموزش محل لیدهای اکوکاردیوگرافی با استفاده از واقعیت مجازی و مقایسه آن با آموزش بر روی مانکن و بیمار واقعی (فاطمه کرمانیان، آئین محمدی، غلامرضا حسن زاده)
● بررسی تأثیر شبیهسازی جفت در مقایسه با روشهای آموزشی سنتی بر مهارتهای کاتتریزاسیون وریدی محیطی دانشجویان مامایی: یک مطالعه نیمهتجربی (زهرا علی پور، زهره خلجی نیا)
● تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهسازی جراحی آپاندکتومی بر پیشرفت تحصیلی: یادگیری مبتنی بر بازی در طول همهگیری کووید-۱۹ (امین صدیق، سارا باقری، نجمه قیامی کشتگر)
● طراحی و اجرای مقدماتی یک سناریوی شبیهسازی معکوس به منظور تحلیل خطاهای ارتباطی و ارتقای بازتاب حرفهای در آموزش بهداشت روان (صفورا یغمایی، معصومه صیدی)