مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی تهران

16 آذر 1404 یکشنبه
  • تاریخ انتشار : 1404/05/26 - 10:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 117
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه ارائه گزارش پایان طرح پژوهشی دوره فلوشیپ دانشوری آموزشی با عنوان «طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش استدلال بالینی به دانشجویان پرستاری در مواجهه با بیماران نیازمند مراقبت‌های ویژه با استفاده از روش یادگیری مبتنی بر بازی»

به گزارش واحد توانمندسازی اعضای هیات علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر فاطمه بهرام‌نژاد، از شرکت‌کنندگان دوره فلوشیپ دانشوری آموزش پزشکی، در روز یکشنبه مورخ ۲۶ مردادماه ۱۴۰۴، گزارش نهایی طرح توسعه‌ای خود را با عنوان «طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش استدلال بالینی به دانشجویان پرستاری در مواجهه با بیماران نیازمند مراقبت‌های ویژه با استفاده از روش یادگیری مبتنی بر بازی» ارائه داد.

این جلسه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ برگزار شد و در آن، دکتر محبوبه مافی‌نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش و استاد منتور طرح، دکتر مریم نسیمی، مدیر واحد طرح‌های توسعه‌ای و دانش‌پژوهی آموزشی، دکتر قربانگل اصحابی، مدیر واحد توانمندسازی اعضای هیأت علمی، و جمعی از اساتید و همکاران حضور داشتند.

طرح ارائه‌شده به‌عنوان نمونه‌ای نوآورانه در آموزش پزشکی، با تأکید بر بهره‌گیری از روش یادگیری مبتنی بر بازی برای ارتقای مهارت‌های استدلال بالینی دانشجویان پرستاری، مورد توجه حاضران قرار گرفت.

  • کد خبر : 303018
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه